Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: H.Mruk (0 - 20 z 30)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)



Aleksy Pocztowski, Analiza zasobów ludzkich w organizacjach. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-043-7 (16+0)



Gary Hamel, C.K. Prahalad, Corporate Imagination and Expeditionary Marketing. , , , ISBN: (4+0)



Marian Mazur, Cybernetyka i charakter. , Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1976, ISBN: (16+0)



Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)



Lechosław Garbarski, Elżbieta Duliniec, Jolanta Mazur, Marianna Strzyżewska, Wojciech Wrzosek (red.), Ekspansja czy regres marketingu?. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2006, ISBN: 83-208-1669-6 (5+0)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński, Informacja i wiedza w zintegrowanym systemie zarządzania. , Zakamycze, Kraków 2004, ISBN: 83-7333-414-9 (66+29)



Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernjak, Jak utrwalić sukces. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-690-0 (7+0)



Anna Nikodemska-Wołowik, Jakościowe badania marketingowe. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1217-8 (15+6)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Paul Griseri, Management knowledge a critical view. , Palgrave, Hampshire 2002, ISBN: 0-333-77093-5 (11+0)



Z.S. Demirdjian, Marketing Research and Information Systems. The Unholy Separation of the Siamese Twins, , 2003, ISBN: (3+0)



Jerzy Altkorn (red.), Podstawy marketingu. , Instytut Marketingu, Kraków 2004, ISBN: 83-900698-9-X (67+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)



Monika Kostera, Postmodernizm w zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-10117-5 (49+7)
 
: Następna >>