Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: internacjonalizacja (0 - 20 z 33)




Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)

Marta Czyż, Ryszard Borowiecki, Marek Dziura (red.), Funkcjonowanie przedsiębiorstw w warunkach globalizacji. , KEiOP, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2012, ISBN: 978-83-62511-86-0 (2+0)



Eulalia Skawińska, Katarzyna G. Sobiech-Grabka, Kataryna A. Nawrot, Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1899-4 (66+6)



Lucyna Witek, Jan Adamczyk, Marketing międzynarodowy. , Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów 2008, ISBN: 978-83-7199-480-7 (104+3)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)
 
: Następna >>