Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: konsument (0 - 20 z 65)




Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)

Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Stanisław Dębski, Damian Dębski, Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw cz. 2. , Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-02-07436-5 (39+0)



Michał Ostrowicki (red.), Estetyka reklamy. , Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002, ISBN: 83-88316-20-6 (34+0)



Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)



Stanisław Owsiak, Finanse publiczne. Teoria i praktyka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa , ISBN: 978-83-01-12783-X (65+0)



Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Paul Gibbs, Jak robić interesy we Wspólnocie Europejskiej. , Nowe Wydawnictwo Polskie, Warszawa 1990, ISBN: 8385135316 (12+1)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Zofia Zymonik, Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. (Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Monografie, nr 33), Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2002, ISBN: ISSN 0324-9492 (21+0)



N. Gregory Mankiw, Mark P. Taylor, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1818-5 (52+1)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)
 
: Następna >>