Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: producent (0 - 6 z 6)




Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)

Zofia Zymonik, Koszty jakości w zarządzaniu przedsiębiorstwem. (Prace Naukowe Instytutu Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej. Monografie, nr 33), Wydawnictwo Politechniki Wrocławskiej, Wrocław 2002, ISBN: ISSN 0324-9492 (21+0)



Jerzy Altkorn (red.), Podstawy marketingu. , Instytut Marketingu, Kraków 2004, ISBN: 83-900698-9-X (67+0)



Strategor, Zarządzanie firmą. Strategie, struktury, decyzje, tożsamość, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1298-4 (84+0)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)



Jacek Kall, Bogdan Sojkin (red.), Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-7417-182-3 (71+0)