Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: znak towarowy (0 - 14 z 14)

Sławińska M. (red.), Handel we współczesnej gospodarce, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006
Szewc A. (red.), Informacja patentowa, Uniwersytet Śląski, Katowice 1983
Zawiła-Niedźwiecki J., Rostek K., Gąsiorkiewicz A. (red.), Informatyka gospodarcza 4, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010
Mruk H., Marketing, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012
Turkowski M., Marketing usług hotelarskich, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003
Altkorn J. (red.), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2004
Ładoński W., Podstawy towaroznawstwa ogólnego, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994
Kaczmarek J., Produkt turystyczny, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005
Rutkowski I., Strategie produktu, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011
Bogdanienko J., W pogoni za nowoczesnością, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2008
Bogdanienko J. (red.), Zarządzanie innowacjami, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 1998
Urbanek G., Kosińska E. (red.), Zarządzanie marką, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002
Kotarba W., Zarządzanie wiedzą chronioną w przedsiębiorstwie, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2001