Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: znak towarowy (0 - 14 z 14)




Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)

Andrzej Szewc (red.), Informacja patentowa. (Skrypty UŚ, nr 316), Uniwersytet Śląski, Katowice 1983, ISBN: 0209-0473 (26+0)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Henryk Mruk, Marketing. Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-01-16967-1 (69+12)



Marek Turkowski, Marketing usług hotelarskich. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1432-4 (25+0)



Jerzy Altkorn (red.), Podstawy marketingu. , Instytut Marketingu, Kraków 2004, ISBN: 83-900698-9-X (67+0)



Wiesław Ładoński, Podstawy towaroznawstwa ogólnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1994, ISBN: 83-7011-158-0 (45+0)



Jacek Kaczmarek, Produkt turystyczny. Pomysł. Organizacja. Zarządzanie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1564-9 (77+3)



Ireneusz Rutkowski, Strategie produktu. Koncepcje i metody zarządzania ofertą produktową, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1935-9 (44+1)



Jerzy Bogdanienko, W pogoni za nowoczesnością. Wybrane aspekty tworzenia i wprowadzania zmian, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2008, ISBN: 978-83-7285-437-7 (123+20)



Jerzy Bogdanienko (red.), Zarządzanie innowacjami. wybrane problemy, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa 1998, ISBN: 83-7225-013-8 (21+0)



Grzegorz Urbanek, Ewa Kosińska (red.), Zarządzanie marką. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1999-9 (59+0)



Wiesław Kotarba, Zarządzanie wiedzą chronioną w przedsiębiorstwie. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2001, ISBN: 83-86929-81-2 (13+0)