Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: Handel detaliczny (20 - 27 z 27)




Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)

Jerzy Altkorn (red.), Podstawy marketingu. , Instytut Marketingu, Kraków 2004, ISBN: 83-900698-9-X (67+0)



Jan Szumilak (red.), Rola handlu w tworzeniu wartości dla nabywcy. , Fundacja Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-924656-5-2 (89+0)



Grażyna Kozuń-Cieślak (red.), Światowy rynek kapitału. Wybrane zagadnienia, Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-547-5 (38+10)



Roger Cox, Violetta Pajewska (red.), Zarządzanie sprzedażą detaliczną. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1262-3 (35+0)



Stanisław Urban, Zorganizowane rynki towarowe. Giełdy towarowe, aukcje,centra handlu hurtowego,targi i wystawy, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1998, ISBN: 83-7011-323-0 (49+0)
  
<< Poprzednia :