Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: PR (0 - 20 z 43)




Bożena Mikołajczyk, Finansowe uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstw. z uwzględnieniem sektora MSP, Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7521-682-0 (50+0)

Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Aleksander Panasiuk, Marketing usług turystycznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14517-X (51+0)



Susan Briggs, Marketing w turystyce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1452-9 (21+0)



Lesław Wasilewski, Modele strategii jakości firm przemysłowych. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1994, ISBN: 83-86929-10-3 (33+3)



Jerzy Altkorn (red.), Podstawy marketingu. , Instytut Marketingu, Kraków 2004, ISBN: 83-900698-9-X (67+0)



Krystyna Wojcik, Public relations od A do Z. Tom 2. , Placet, Warszawa 1997, ISBN: 83-85428-26-7 (44+2)



Agnieszka Żbikowska, Public relations: strategie firm międzynarodowych w Polsce. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1559-2 (46+13)
 
: Następna >>