Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: niepowodzenie (0 - 11 z 11)
(cytat, str. 180) Jedną z głównych przyczyn niepowodzeń brenchmarkingu są nierealistyczne oczekiwania organizacji, związane z tym, co mogą osiągnąć, dzięki takim programom. Nierealistyczne oczekiwania mogą wynikać z błędnego rozumienia tej techniki. To prawda, że niektóre definicje benchmarkingu sugerują, że w wyniku jego przeprowadzenia otwierają się ogromne możliwości zmiany i rozwoju, nie ma w tym jednak żadnej magii.
(cytat, str. 184) Projekty kończą się niepowodzeniem zwłaszcza wtedy, gdy są źle zarządzane. Ogromne znaczenie ma osoba menedżera projektu. Musi to być ktoś, kto wie, na czym polega zarządzanie projektem- to sprawa zupełnie oczywista. Przede wszystkim jednak projekt benchmarkingu należy powierzyć komuś, kto zarazem utożsamia się z badanym procesem.
(cytat, str. 121) Motywacja osiągnięć do dążenia do sukcesu. Występują w niej dwa składniki: nadzieja na osiągnięcie sukcesu i lęk przed niepowodzeniem.
(cytat, str. 109) "Niepowodzenie jest skutkiem błędów, chciejstwa, chciwości, głupoty, bezmyślnego podążania za modą, pospiechu, niekompetencji na etapie planowania przedsięwzięcia lub wykonawstwa".
(cytat, str. 110) "Nieoczekiwane niepowodzenie daję dużą szansę dla innowacji, ale w konsekwencji rodzi problemy. Trzeba uważać i zacząć działać, aby porażkę (słabą stronę) zamienić na sukces (mocną stronę)."
(cytat, str. 17) problem doboru próby badawczej: błąd przetrwania: Szczególnie nieudolne firmy z zasady szybko znikają z rynku i w konsekwencji zwykle nie stają się obiektem badań naukowych, co sprawia, że bardzo trudno jest określić przyczyny ich niepowodzenia.
(cytat, str. 40) Za sprawą niepowodzeń mądrzejemy o wiele bardziej niż dzięki sukcesom. Często odkrywamy, co się sprawdzi, przekonując się, co nie zadziałało; zapewne ten, kto nigdy nie popełnił błędu, nie dokonał też żadnego odkrycia. (Samuel Smiles)
Słowa kluczowe:niepowodzenie Komentarze i źródła pierwotne: E.Gołębska, D. Kempy, J. Witkowski, Eurologistyka w zarządzaniu międzynarodowym, PWN, Warszawa 2005
(cytat, str. 23) "Istotnymi powodami niepowodzeń we wprowadzaniu zmian są przeważnie: -niedostateczne zaangażowanie kierownictwa, -zbyt słaba identyfikacja pracowników z podjętymi działaniami, -wytworzenie zbyt wysokich oczekiwań w początkowej fazie, -brak pozytywnych albo negatywnych konsekwencji dla osób odpowiedzialnych za wykonanie zadań."
(cytat, str. 23) Realizacja projektu zakończy się niepowodzeniem, gdy nie uda się w nim osiągnąć spodziewanych wartości w kluczowych czynnikach krytycznych, np.: - nie dotrzymamy terminu realizacji (ang. deadline), - projekt przekroczy planowany budżet, - jakość produktu będzie niska (dużo błędów lub niespełnienie oczekiwań użytkowników).