Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: jednostka (0 - 12 z 12)




Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)

Karl Kalin, Kierować sobą i innymi. Psychologia dla kadry kierowniczej, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, ISBN: 83-85441-89-1 (40+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Paweł Kowalewski, Grzegorz Tchorek (red.), Mechanizmy funkcjonowania strefy euro. , Narodowy Bank Polski, Warszawa 2010, ISBN: (44+6)



Izabela Bludnik, Neokeynesizm. analiza krytyczna, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-415-2 (162+0)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Halina Buk, Nowoczesne zarządzanie finansami. Planowanie i kontrola, C.H. Beck, Warszawa 2006, ISBN: 83-7483-134-0 (56+7)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Grażyna Bartkowiak, Psychologia w zarządzaniu. nowe spojrzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-455-8 (20+4)



Krzysztof Opolski, Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem. , Instytut Naukowo-Wydawniczy OLYMPUS CEiRB, Warszawa 1998, ISBN: 83-86069-91-0 (14+13)



Adam Stabryła (red.), Strategie wzrostu produktywności firmy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-057-7 (7+0)