Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: podstawowe (0 - 10 z 10)




Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)

Aleksander Panasiuk, Marketing usług turystycznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14517-X (51+0)



Krzysztof Obłój, Strategia sukcesu firmy. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1998, ISBN: 83-208-1161-9 (61+0)



Gary Hamel, Zarządzanie jutra. Jakie jest twoje miejsce w przyszłości?, Red Horse, Lublin 2008, ISBN: 978-83-60504-54-3 (64+0)



Iouri N. Semenov (red.), Zintegrowane łańcuchy transportowe. , Difin, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7251-845-3 (61+0)