Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
(cytat, str. 23) Metoda porównań wydatków (nakładów) na działalność naukowo-badawczą i badawczo-rozwojową (B+R) poszczególnych państw, zwłaszcza członków OECD, w tym UE, opiera się na wydatkach krajowych brutto (Gross Domestic Expenditure on R&D, w skróce GERD).
Słowa kluczowe:GERD, wydatki, sfera Komentarze i źródła pierwotne: A.M. Jeszka, Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2009
(cytat, str. 43) Im wyższy jest udział gospodarki, w porównaniu z budżetem i innymi źródłami, w finansowaniu GERD, tym większa racjonalność w pracach B+R na potrzeby przemysłu.
Słowa kluczowe:GERD, wydatki, sfera Komentarze i źródła pierwotne: A.M. Jeszka, Sektor usług logistycznych w teorii i praktyce, Difin, Warszawa 2009
(cytat, str. 115) W przypadku sfery społeczno-opisowej obszar zainteresowania marketingu akademickiego kieruje się nie w stronę zagadnień związanych z zarządzaniem, ale roli marketingu w szeroko rozumianych procesach wymiany.
(cytat, str. 117) Sfera społeczno-normatywna odnosi się do ogólnych normatywnych zasad na jakich oparte są działania i instrumenty marketingowe, podobnie jak sfera praktyczno-normatywna odwołuje się do norm;
(cytat, str. 29) Sfera informacyjna - jest to zasób informacji, który jest dostarczony pacjentowi (jak ma stosować leki, jak ma zapobiegać chorobie, w jaki sposób ma postępować po zabiegu). Jest to sfera bardzo ważna, a jej sprawne funkcjonowanie natrafia na istotne bariery. Miedzy pacjentem a lekarzem następuje często zablokowanie przepływu informacji. (...) A zatem sfera informacyjna powinna w dużej mierze polegać na likwidowaniu barier w komunikacji między pacjentem a leczącym go specjalistą, wynikających ze społecznego dystansu tworzącego się pomiędzy tymi podmiotami.