Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zadania (0 - 20 z 59)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

Thomas W. Mangione, Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12850-X (11+4)



Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Sławomir Wiankowski, Dostosowanie sfery badawczo-rozwojowej w Polsce do funkcjonowania w Europejskiej Przestrzeni Badawczej. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 2005, ISBN: 83-86929-92-8 (36+0)



Maria Kosek-Wojnar, Finanse samorządu terytorialnego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-140-9 (28+5)



Steve Fuller, Knowledge management foundations. , Butterworth-Heinemann, Boston 2002, ISBN: 0-7506-7365-6 (20+0)



Jerzy Olędzki, Komunikowanie w świecie. Narzędzia, teorie, unormowania, Oficyna Wydawnicza ASPRA, Warszawa 1998, ISBN: 83-908937-1-1 (57+0)



Jadwiga Adamczyk, Koncepcja zrównoważonego rozwoju w zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2001, ISBN: 83-7252-076-3 (2+0)



Piotr Blaik, Logistyka. Koncepcja zintegrowanego zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1878-9 (5+0)



Z.S. Demirdjian, Marketing Research and Information Systems. The Unholy Separation of the Siamese Twins, , 2003, ISBN: (3+0)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Ireneusz P. Rutkowski, Marketingowe systemy informacyjne w handlu. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 1999, ISBN: 83-87152-80-3 (26+0)



Jan Twaróg, Mierniki i wskaźniki logistyczne. , Instytut Logistyki i Magazynowania, Poznań 2005, ISBN: 83-87344-91-5 (4+0)



Adam Mytlewski, Monitoring Ekonomiczny przedsiębiorstw. , Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2007, ISBN: 978-83-7326-438-0 (103+13)
 
: Następna >>