Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: konkurencyjność (0 - 20 z 56)




John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)

Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Gary Hamel, C.K. Prahalad, Corporate Imagination and Expeditionary Marketing. , , , ISBN: (4+0)



Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)



Lesław Wasilewski, Europejski kontekst zarządzania jakością. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1998, ISBN: 83-86929-53-7 (8+10)



Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)



Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński, Informacja i wiedza w zintegrowanym systemie zarządzania. , Zakamycze, Kraków 2004, ISBN: 83-7333-414-9 (66+29)



Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska, Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami. , CeDeWu, Warszawa 2013, ISBN: 978-83-37556-554-6 (32+21)



Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernjak, Jak utrwalić sukces. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-690-0 (7+0)



Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Eulalia Skawińska, Katarzyna G. Sobiech-Grabka, Kataryna A. Nawrot, Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1899-4 (66+6)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Józef Penc, Nowoczesne kierowanie ludźmi. Wywieranie wpływu i współdziałanie w organizacji, Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-718-0 (46+0)



Robert Nowacki, Maria Adamska (red.), Podejście innowacyjne w zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-257-3 (13+0)



Stanisław Marek, Maria Białasiewicz (red.), Podstawy nauki o organizacji. Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1934-2 (106+0)



Lesław Wasilewski, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, Warszawa 1998, ISBN: 83-86846-30-5 (41+0)
 
: Następna >>