Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: konkurencyjno������������ (20 - 40 z 56)




Jacek Brdulak, Problemy rozwoju regionalnego. , Dom Wydawniczy Bellona, Warszawa 2001, ISBN: 83-11-09438-1 (42+0)

Barbara Marciszewska, Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń. , C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-1724-3 (22+2)



Pamela Mathews, Role of Mentoring In Promoting Organizational Competitiveness. , , 2006, ISBN: (4+0)



Józef Penc, Strategiczny system zarządzania. , Agencja Wydawnicza PLACET, Warszawa 2001, ISBN: 83-85428-72-0 (120+11)



David Faulkner, Strategie konkurencji. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-58-6 (21+0)



Zdzisław Pierścionek, Strategie konkurencji i rozwoju przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-14085-2 (38+0)



Marian Mroziewski, Styl zarządzania jako instytucjonalny czynnik kreowania kapitału przedsiębiorczości organizacyjnej. Koncepcja ewolucyjno-normatywna, Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2010, ISBN: 978-83-7326-690-2 (44+0)



Hanna Adamkiewicz-Drwiłło, Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13829-7 (17+0)



Andrzej Chodyński, Wiedza i kompetencje ekologiczne w strategiach rozwoju przedsiębiorstw. , Difin, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7251-789-0 (25+0)



Jack Welch, Winning Odpowiedzi. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60652-09-1 (29+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>