Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: proces decyzyjny (0 - 20 z 23)




Stanisław Dębski, Damian Dębski, Ekonomika i organizacja przedsiębiorstw cz. 2. , Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-02-07436-5 (39+0)

Krzysztof Fonfara, Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1485-5 (29+5)



Lucyna Witek, Merchandising. W małych i dużych firmach handlowych, C.H. Beck, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7483-679-1 (54+21)



Andrzej Małachowski, Metodologia tworzenia obiektowych systemów komunikacji gospodarczej. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1997, ISBN: 83-7011-257-9 (19+3)



Adam Stabryła, Jerzy Trzcieniecki (red.), Organizacja i zarządzanie. Zarys problematyki, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1986, ISBN: 8301069805 (142+0)



Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski, Podstawy zarządzania. Zachowania organizacyjne, Absolwent, Łódź 1998, ISBN: 83-86840-08-0 (49+0)



Adam Peszko, Podstawy zarządzania organizjacjami. (Skrypty uczelniane AGH, nr 1485), Wydawnictwa AGH, Kraków 1997, ISBN: ISSN 0239-6114 (25+6)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Marian Strużycki, Robert Nowacki, Reklama w przedsiębiorstwie. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-254-X (41+5)



Witold Kieżun, Sprawne zarządzanie organizacją. zarys teorii i praktyki, Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 1997, ISBN: 83-86689-68-4 (115+2)



Stanisław Stanek, Systemy bazujące na wiedzy w formułowaniu strategii organizacji. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 1994, ISBN: 83-86434-90-2 (12+6)



Edward Radosiński, Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej. Systemy wspomagania decyzji. Modelowanie symulacyjne. Techniki inteligentne., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13526-3 (62+2)



Leszek Rudnicki, Zachowania konsumentów na rynku turystycznym. , Proksenia, Kraków 2010, ISBN: 978-83-60789-22-3 (13+4)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)



Kazimierz Wierzbicki, Zarządzanie firmą u progu XXI wieku. , Centrum Szkoleniowo-Wydawnicze KWANTUM Sp. z o. o., Warszawa 1999, ISBN: 83-909380-5-7 (15+0)
 
: Następna >>