Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: korzyści (20 - 40 z 45)




Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)

Jens J. Dahlgaard, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12983-2 (57+2)



Jacek Pogorzelski, Pozycjonowanie produktu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1738-6 (42+4)



Grażyna Bartkowiak, Psychologia w zarządzaniu. nowe spojrzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-455-8 (20+4)



Tomasz Dąbrowski, Reputacja przedsiębiorstwa. , Wolters Kluwer Polska, , ISBN: 978-83-7526-703-7 (58+1)



Mark Morgan, Skuteczne wdrażanie strategii. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 9788301161873 (42+2)



James C. Anderson, Sprzedawcy wartości. , Oficyna a Wolters Kluwer business, Kraków 2010, ISBN: 978-83-264-0219-7 (27+0)



Agnieszka Zając, Ryszard Tadeusiewicz, Mariusz Grabowski, Piotr Soja, Jan Trąbka, Systemy informacyjne zarządzania. , Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2012, ISBN: 978-83-63498-03-0 (30+0)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)



Marian Niedźwiedziński (red.), Wybrane problemy gospodarki elektronicznej. (Acta Universitatis Lodziensis, nr 211), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007, ISBN: ISSN 0208-6018 (18+1)



Alan West, Zaplanuj swój biznes. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12499-7 (42+0)



Marek Dylewski, Beata Filipiak, Zarządzanie finansami projektu europejskiego. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0511-0 (84+22)



Tim Knowles, Zarządzanie hotelarstwem i gastronomią. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1353-0 (71+0)



Ryszard Kłeczek, Jacek Kall, Adam Sagan, Zarządzanie marką. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-89355-93-0 (25+10)



Donalds Waters, Zarządzanie operacyjne. Towary i usługi, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13150-0 (70+40)



Pierre Charette, Zarządzanie projektem. poradnik dla samorządów terytorialnych, Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Akademii Ekonomicznej, Kraków 2004, ISBN: 83-89410-40-0 (45+24)



Aleksander Stefan Kornak, Zarządzanie turystyką i jej podmiotami w miejscowości i regionie. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2001, ISBN: 83-7011-538-1 (97+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>