Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: społeczeństwo informacyjne (20 - 40 z 44)




Jerzy Kisielnicki, MIS - systemy informatyczne zarządzania. , Placet, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7488-138-8 (115+3)

Tadeusz T. Kaczmarek, Ryzyko i zarządzanie ryzykiem. Ujęcie interdyscyplinarne, Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-483-6 (101+0)



Rafał Mrówka, Mikołaj Pindelski, Jan Skalik (red.), Społeczeności nieformalne a budowanie przewag konkurencyjnych. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ISBN: (1+0)



Armand Mattelart, Społeczeństwo informacji. wprowadzenie, UNIVERSITAS, Kraków 2004, ISBN: 83-242-0332-X (25+0)



Joanna Papińska-Kacperek (red.), Społeczeństwo informacyjne. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-01-15754-8 (7+0)



Jerzy Muszyński, Społeczeństwo informacyjne. Szkice politologiczne.. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2006, ISBN: 978-83-7441-267-4 (4+0)



Barbara Chyrowicz (red.), Społeczeństwo informatyczne. szansa czy zagrożenie?, Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego, Lublin 2003, ISBN: 83-7306-140-1 (22+0)



Wojciech Januszko, Systemy informacji gospodarczej. , Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich, Warszawa 2001, ISBN: 83-87629-72-3 (17+4)



Jacek Unold, Systemy informacyjne marketingu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2009, ISBN: 978-83-7695-004-4 (37+8)



Aleksander Zeliaś (red.), Tradycje i obecne zadania statystyki w Polsce. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-209-X (26+7)



Bohdan Godziszewski, Mirosław Haffer, Marek Jacek Stankiewicz (red.), Wiedza jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności w gospodarce. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2005, ISBN: 83-7285-235-9 (15+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>