Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Cytaty i parafrazy dla: strategia informacyjna (0 - 4 z 4)
(cytat, str. 95) Cel strategii informacyjnej jest stworzenie powiązań sieciowych nie tylko w ramach własnego przedsiębiorstwa,ale wzdłuż całego łańcucha dostaw.
(cytat, str. 68) -Promowanie nazwy i loga sponsora oraz źródeł finansowania projektu -Promowanie projektu wśród szeroko pojętej społeczności i opinii publicznej, partnerów lokalnych, dotarcie do otoczenia zewnętrznego projektu -Informowanie i uruchamianie rekrutacji potencjalnych adresatów projektu, zapraszanie grupy docelowej do udziału w projekcie -Promocja realizatorów projektu-wartość dodana dla realizatorów projektu, wykorzystanie narzędzi projektu do budowaniw własnego wizerunku wśród społeczności lokalnej i opinii publicznej
(cytat, str. 107) "Strategia informacyjna przedsiębiorstwa w głównej mierze powinna gwarantować wsparcie podstawowych strategii przedsiębiorstwa w zakresie dostarczania informacji o optymalnych parametrach jakościowych. Zatem za podstawowy cel strategii informacyjnej można uznać takie kształtowanie środowiska informacyjnego przedsiębiorstwa, które sprosta potrzebom informacyjnym w przyszłości. Zaspokajanie potrzeb informacyjnych nie powinno się ograniczać tylko do różnych szczebli decyzyjnych przedsiębiorstwa. W wielu przypadkach ważne jest dotarcie z określonymi informacjami do zwykłych pracowników, a także do różnych adresatów spoza przedsiębiorstwa (klientów, dostawców, kooperantów, instytucji fiskalnych i kontrolnych itd.)."
Słowa kluczowe:strategia informacyjna Komentarze i źródła pierwotne: Jerzy Niemczyk, Zachowania strategiczne przedsiębiorstw działających w klastrach.
(cytat, str. 39) Strategia informatyzacji stanowi kompleks wizji, celów, wytycznych i planów gromadzenia i dysponowania informacją w organizacji. Najważniejszym celem formułowania i implementacji strategii informatyzacji jest użyteczność i aktualność informacji dla decydentów.