Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: zarządzanie strategiczne (0 - 20 z 102)




Grażyna Gierszewska, Maria Romanowska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-1389-1 (11+7)

Janusz Fudaliński, Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Antykwa, Kraków 2002, ISBN: 83-87493-17-1 (29+0)



Hilmar J. Vollmuth, Controlling. instrumenty od A do Z, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 8385428100 (78+11)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Łukasz Sułkowski, Andrzej Kaleta, Krystyna Moszkowicz (red.), Dominujący nurt zarządzania strategicznego z perspektywy krytycznej. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ISBN: (2+2)



Wojciech Nasiechowski, Formułowanie strategii przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo INGO, Warszawa 1995, ISBN: 83-902008-5-6 (33+0)



George Stonehouse, Jim Hamill, David Campbell, Tony Purdie, Globalizacja. Strategia i zarządzanie, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 2001, ISBN: 83-88667-03-3 (70+10)



Wiesław Kowalczewski, Joanicjusz Nazarko (red.), Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-7251-594-8 (22+8)



Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Jan Skalik, Jan Skalik (red.), Kluczowe obszary odnowy strategicznej przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, ISBN: 978-83-7695-011-2 (1+0)
 
: Następna >>