Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: komunikat (0 - 20 z 38)




Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)

Magdalena Karciarz, Informacja w internecie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-01-16476-8 (26+4)



Edward Kowalczyk, istocie informacji. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1981, ISBN: 83-206-0231-9 (12+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców?. Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2006, ISBN: 83-7285-293-9 (21+0)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Rafał Szczepanik, Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów, Helion, Gliwice 2009, ISBN: 978-83-246-2054-8 (22+24)



Zbigniew Nęcki, Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, ISBN: 978-83-7611-421-7 (43+0)



Józef Penc, Komunikacja i negocjowanie w organizacji. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-190-3 (23+0)



Leszek Kiełtyka, Komunikacja w zarządzaniu.. Techniki, narzędzia i formy przekazu informacji, Placet, Warszawa 2002, ISBN: 83-85428-78-X (40+0)



Agnieszka Żbikowska, Arkadiusz Potocki, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-413-3 (34+0)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Anna Czubała, Agata Jonas, Tomasz Smoleń, Jan Wiktor, Marketing usług. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-020-X (105+24)



Ryszard Jurkowski, Negocjacje zbiorowe. kiedy, o czym i jak rozmawia pracodawca z przedstawicielstwem pracowników, Difin, Warszawa 2000, ISBN: 83-7251-037-7 (63+7)



Aneta Szymańska, Public relations. w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej, Unimex, Wrocław 2004, ISBN: 83-88785-49-4 (78+11)
 
: Następna >>