Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: satysfakcja (0 - 19 z 19)




Jedynak Piotr, Beata Domańska-Szaruga (red.), Absorpcja wiedzy od klientów w procesie badania ich satysfakcji. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (1+0)

Stanisław Wyrcza, Analiza i projektowanie systemów informatycznych. Metodyki technik zarządzania, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12794-5 (44+5)



Beata Domańska-Szaruga (red.), Budowanie relacji z klientem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-60652-45-9 (5+0)



Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)



Weston Agor, Intuicja w organizacji. Jak twórczo przewodzić i zarządzać, Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1998, ISBN: 83-85441-90-5 (43+0)



Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Krzysztof Obłój, Mikroszkółka zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1994, ISBN: 83-208-0957-6 (51+10)



Aneta Jakubiak-Mirończuk, Negocjacje dla prawników : prawo cywilne. , Wolters Kluwer Polska, Kraków 2010, ISBN: 9788326403989 (45+0)



Jonathan Low, Pam Cohen Kalafut, Niematerialna wartość firmy. Ukryte źródła przewagi konkurencyjnej, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-37-X (4+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Jens J. Dahlgaard, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12983-2 (57+2)



Nigel Hill, Jim Alexander, Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2003, ISBN: 83-88597-90-6 (7+0)



Urszula Balon, a Maziarczyk, Tadeusz Sikora (red.), Satysfakcja klienta w systemie zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, Kraków 2010, ISBN: 978-83-929209-4-6 (1+0)



Paweł Cabała, Systemy wczesnego ostrzegania w przedsiębiorstwie. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kraków 2008, ISBN: 978-83-7252-422-5 (9+0)



Marek Bugdol, Wartości organizacyjne. Szkice z teorii organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2006, ISBN: (48+1)



Bruno Martinet, Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1174-0 (53+0)



Czesław Sikorski, Zachowania ludzi w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12915-8 (88+0)



Krzysztof T. Konecki, Zarządzanie organizacjami. Organizacja jako proces, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2007, ISBN: 978-83-7525-053-4 (20+0)