Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: szef (0 - 20 z 21)




Jacqueline Dunckel, Etykieta w biznesie. Kompletny przewodnik wraz z działem międzynarodowym obejmującym kilkadziesiąt krajów świata, Wydawnictwo M & A Communications Polska, Lublin 1996, ISBN: 83-86924-03-9 (22+18)

Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Guy Kawasaki, Jak doprowadzić konkurencję do szaleństwa. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-14-1 (23+13)



Jeff Davidson, Kierowanie projektem. Praktyczny poradnik dla tych, którzy nie lubią tracić czasu, K.E. Liber, Warszawa 2002, ISBN: 83-88170-39-2 (28+4)



Rafał Szczepanik, Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów, Helion, Gliwice 2009, ISBN: 978-83-246-2054-8 (22+24)



Antony Jay, Machiavelli i zarządzanie. Autorytet i władza w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1028-0 (63+0)



Tomasz Domański, Marketing dla menedżerów. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-12475-X (68+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



Wojciech Haman, Jerzy Gut, Psychologia szefa. Szef to zawód, Onepress, Gliwice 2004, ISBN: 83-7361-266-1 (34+7)



Barbara Kożusznik, Zachowania człowieka w organizacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1394-8 (54+0)



Peter Drucker, Zarządzanie XXI wieku - wyzwania. , New Media, Warszawa 2010, ISBN: 978-88-7424-673-1 (61+0)
 
: Następna >>