Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: spotkanie (0 - 20 z 29)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)



Shirley Payne, Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-667-2 (21+0)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Jim Thomas, Negocjuj aby zwyciężać. 21 zasad prowadzenia skutecznych negocjacji, MT Biznes, Warszawa 2006, ISBN: 83-88970-07-0 (108+2)



Piotr Nesterowicz, Organizacja na krawędzi chaosu. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 2001, ISBN: 83-7230-051-8 (23+5)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Brian Tracy, Skuteczne metody sprzedaży. , Muza, Warszawa 2000, ISBN: 83-7200-602-4 (35+0)



David Martin, Taktyka prowadzenia spotkań. Czyli jak osiągnąć wyznaczone cele i bronić się przed manipulacją, Business Press, Warszawa 1998, ISBN: 83-87474-25-8 (24+4)
 
: Następna >>