Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: Podej��cie procesowe (0 - 20 z 27)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Tomasz Jeruzalski, Efektywność i skuteczność wdrażania systemów IT w administracji publicznej. Wspomaganie procesów podejmowania decyzji, CeDeWu, Warszawa 2009, ISBN: 978-837556-176-0 (33+0)



Krzysztof Janasz, Joanna Wiśniewska, Innowacje i jakość w zarządzaniu organizacjami. , CeDeWu, Warszawa 2013, ISBN: 978-83-37556-554-6 (32+21)



Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Janusz Czekaj (red.), Metody zarządzania procesami w świetle studiów i badań empirycznych. , Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2009, ISBN: 9788372524485 (14+8)



Michał Trocki, Nowoczesne zarządzanie projektami. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2030-0 (51+0)



Stanisław Nowosielski (red.), Podejście procesowe w organizacjach. , Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków 2009, ISBN: 9788370119690 (33+5)



Maria Romanowska, Michał Trocki, Podejście procesowe w zarządzaniu. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2004, ISBN: 83-7378-084-X (68+14)



Piotr Miller, Systemowe zarządzanie jakością. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-382-2 (55+0)



Andrzej Gajewski, Wstęp do zarządzania jakością. , Wydawnictwo Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie, Tarnów 2007, ISBN: 978-83-89879-07-3 (25+18)



Tadeusz Sikora (red.), Zarządzanie jakością według norm ISO serii 9000:2000. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-260-X (32+0)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością z przykładami . , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14486-6 (32+0)
 
: Następna >>