Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: reengineering (0 - 20 z 115)




Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)

Agata Stachowicz-Stanusch, Maciej Stanusch, CRM. Przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (3+0)



Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)



Bogusz Mikuła, Elementy współczesnego zarządzania. W kierunku organizacji inteligentnych, Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-66-X (37+2)



Wiesław Kowalczewski, Joanicjusz Nazarko (red.), Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-7251-594-8 (22+8)



Ireneusz Durlik, Inżyneria Zarządzania. Strategia i Projektowanie Systemów Produkcyjnych, Placet, Warszawa 1995, ISBN: 83-85428-12-7 (77+0)



Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Philip Rowland, Colin Armistead, Managing Business Processes.. BPR and Beyond, John Wiley & Sons, New York 1996, ISBN: 0-471-95490-X (7+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketingowo-logistyczne zarządzanie przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7641-380-8 (74+3)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Andrzej Małachowski, Metodologia tworzenia obiektowych systemów komunikacji gospodarczej. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 1997, ISBN: 83-7011-257-9 (19+3)



Jacek Łuczak, Metody i techniki zarządzania jakością : kompendium wiedzy. , Quality Progress, Poznań 2007, ISBN: 978-83-911169-1-3 (85+0)



Zbigniew Martyniak, Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akadamii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 1999, ISBN: 83-7252-014-3 (22+20)
 
: Następna >>