Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: cel firmy (0 - 20 z 27)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Lesław Wasilewski, Europejski kontekst zarządzania jakością. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1998, ISBN: 83-86929-53-7 (8+10)



Shirley Payne, Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek, Wolters Kluwer Polska, Kraków 2009, ISBN: 978-83-7526-667-2 (21+0)



Maria Sławińska (red.), Kompendium wiedzy o handlu. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-15446-2 (97+2)



Tomasz Domański, Księga marketingu. praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębiorców, Centrum Kreowania Liderów, Kłudzienko 1994, ISBN: 83-85385-78-9 (47+4)



Philip Kotler, Marketing od A do Z. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1483-9 (30+12)



Stefan Lachiewicz, Menedżerowie w strukturach władzy organizacji gospodarczych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1703-4 (49+17)



Janusz Teczke, Metody i techniki zarządzania. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 1996, ISBN: 83-86439-91-2 (19+0)



Jan Antoszkiewicz, Metody zarządzania. , POLTEXT, Warszawa 2007, ISBN: 83-88840-92-4 (44+4)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Anna Czubała (red.), Podstawy marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-2037-9 (116+0)



Bogusław Kaczmarek, Czesław Sikorski, Podstawy zarządzania. Zachowania organizacyjne, Absolwent, Łódź 1998, ISBN: 83-86840-08-0 (49+0)



Ricky Griffin, Podstawy zarządzania organizacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1996, ISBN: 978-83-01-14944-4 (199+0)



Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)



Piotr Wachowiak, Profesjonalny menedżer. umiejętność pełnienia ról kierowniczych, Difin, Warszawa 2001, ISBN: 83-7251-117-9 (44+32)



Łukasz Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-1982-3 (52+0)



David Martin, Trudne rozmowy w interesach. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1996, ISBN: 83-85148-70-1 (31+0)



Stanisław Galata, Wprowadzenie do Zarządzania Strategicznego. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2004, ISBN: 83-7252-231-6 (35+1)
 
: Następna >>