Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: pozycja konkurencyjna (0 - 5 z 5)




Leif Edvinsson, Kapitał intelektualny. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, ISBN: 83-01-13509-3 (32+4)

Jerzy Altkorn, Kształtowanie rynkowego wizerunku firmy. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-119-0 (20+3)



Andrzej Sznajder, Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11707-9 (38+0)



Hanna Adamkiewicz-Drwiłło, Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13829-7 (17+0)