Cytaty i parafrazy dla: analiza wp��ywu wielko��ci udzia��u w rynku na zysk (0 - 2 z 2)
Ward M.,
50 najważniejszych problemów zarządzania,
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997
- Analiza wpływu wielkości udziału w rynku na zysk obejmuje cztery etapy udziału produktu w rynku oraz związaną z nimi rentowność produktu.
Faza 1. Udział w rynku jest niewielki, ale stale rosnący. ("trudne dzieci")
Faza 2. Duży i szybko rosnący udział w rynku. ("gwiazdy")
Faza 3. Zmniejszanie się udziału w rynku. ("dojne krowy")
Faza 4. Zmniejsza się zarówno udział produktu w rynku, jak i sam rynek. ("psy")
(Ward M. 1997, s. 31) Komentarze i źródła pierwotne: rozwinięte na rysunku na stronie 176.
Stachowicz-Stanusch A.,
CRM przewodnik dla wdrażających,
Placet, Warszawa 2007
- Sponsor projektu (szef komitetu sterującego) odpowiedzialny jest za zatwierdzanie i finansowanie projektu oraz za strategiczne decyzje w imieniu klienta, dotyczące realizacji projektu.
(Stachowicz-Stanusch A. 2007, s. 153)