Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: funkcja (0 - 20 z 81)




Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesow biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (10+0)

Renata Gabryelczyk, ARIS w modelowaniu procesów biznesu. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-683-9 (17+1)



Wiesław Sadowski, Decyzje i prognozy. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1977, ISBN: (23+0)



Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)



Thomas Kuhn, Dwa bieguny. , Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1985, ISBN: 83-06-01097-3 (10+0)



Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)



Krzysztof Borodako, Foresight w zarządzaniu strategicznym. , C.H. Beck, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-255-0816-6 (5+0)



Witold Tomasz Bielecki, Informatyzacja zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1303-4 (41+0)



Piotr Grajewski, Koncepcja struktury organizacji procesowej. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2003, ISBN: 83-7285-140-9 (9+0)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Dave Ulrich, Liderzy zarządzania zasobami ludzkimi. Nowe wyzwania, nowe role, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2001, ISBN: 8388597434 (26+10)



Czesław Skowronek, Logistyka w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1402-2 (93+0)



David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (46+0)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)
 
: Następna >>