Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: błąd (0 - 20 z 52)




Rafał Szczepanik, 17 śmiertelnych błędów szefa. , Helion, Gliwice 2010, ISBN: 978-83-246-27-22-6 (5+26)

Thomas W. Mangione, Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12850-X (11+4)



Stanisław Kaczmarczyk, Badania marketingowe. Metody i techniki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1433-2 (48+14)



Maria Adamska (red.), Bankructwa gospodarstw domowych. Perspektywa ekonomiczna i społeczna, Difin, Warszawa 2008, ISBN: 9788372519184 (77+44)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Henry Hazlitt, Ekonomia w jednej lekcji. , Znak, Kraków 2004, ISBN: 83-240-0504-8 (77+0)



Dale Carnegie, I ty możesz być liderem. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 1995, ISBN: 83-85881-22-0 (55+0)



Stanisław Wrycza, Informatyka ekonomiczna. Podręcznik akademicki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1863-5 (221+4)



Elżbieta Gołata, Informatyka, ekonometria i statystyka w społeczeństwie informacyjnym. , Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznań 2008, ISBN: 978-83-7417-352-0 (22+1)



Daniel Goleman, Inteligencja emocjonalna w praktyce. W jaki sposób inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces zawodowy, Media Rodzina, Poznań 1999, ISBN: 83-85594-81-7 (63+13)



Irwin Bross, Jak podejmować decyzje. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1965, ISBN: (25+0)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)
 
: Następna >>