Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: wartość dodana (0 - 20 z 26)




Michael Ward, 50 najważniejszych problemów zarządzania. , Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1997, ISBN: 83-85441-69-7 (126+7)

John Bramham, Benchmarking w zarządzaniu zasobami ludzkimi. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004, ISBN: 83-89355-33-7 (55+0)



Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)



Erich-Norbert Detroy, Dopiąć swego w negocjacjach cenowych. Jak negocjować cenę z trudnym klientem, Akademia Sukcesu HDT Consulting, Warszawa 2004, ISBN: 83-919732-1-2 (58+1)



Adam Stabryła (red.), Doskonalenie systemów zarządzania w społeczeństwie informacyjnym. Tom 2, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2006, ISBN: 83-7252-317-7 (4+0)



Ryszard Rapacki (red.), Ekonomia. tom 2, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1995, ISBN: 83-208-0878-2 (81+0)



Michał Ostrowicki (red.), Estetyka reklamy. , Agencja Wydawniczo-Poligraficzna Art-Tekst, Kraków 2002, ISBN: 83-88316-20-6 (34+0)



David Begg, Makroekonomia. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1992, ISBN: 978-83-208-1644-0 (166+0)



Michał Trocki, Outsourcing. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1340-9 (62+0)



Franciszek Bławat, Podstawy analizy ekonomicznej. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-406-8 (53+8)



Stanisław Marek, Maria Białasiewicz (red.), Podstawy nauki o organizacji. Przedsiębiorstwo jako organizacja gospodarcza, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1934-2 (106+0)



Zbigniew Malara, Przedsiębiorstwo w globalnej gospodarce. Wyzwania współczesności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14821-8 (44+3)



Tomasz Maślanka, Przepływy pieniężne w zarządzaniu finansami przedsiębiorstw. , C.H. Beck, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-255-0239-3 (59+2)



Łukasz Wróblewski, Strategie marketingowe w instytucjach kultury. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-208-1982-3 (52+0)



Paweł Tkaczyk, Zakamarki marki. , Helion, Gliwice 2011, ISBN: 978-83-246-3334-0 (60+5)
 
: Następna >>