Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: prezentacja (0 - 20 z 21)




Bogusław Niedbała, Maria Sierpińska, Controlling operacyjny w przedsiębiorstwie. Centra odpowiedzialności w teorii i praktyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13893-9 (96+0)

Jerzy Kisielnicki, Jan Turyna, Decyzyjne systemy zarządzania. , Difin, Warszawa 2012, ISBN: 978-83-7641-622-9 (38+32)



Jacqueline Dunckel, Etykieta w biznesie. Kompletny przewodnik wraz z działem międzynarodowym obejmującym kilkadziesiąt krajów świata, Wydawnictwo M & A Communications Polska, Lublin 1996, ISBN: 83-86924-03-9 (22+18)



Mike Robson, Grupowe rozwiązywanie problemów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005, ISBN: 83-208-1543-6 (42+4)



Agnieszka Izabela Baruk, Jak skutecznie oddziaływać na odbiorców?. Wybrane formy sprzedaży i wywierania wpływu na nabywców., Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa, Toruń 2006, ISBN: 83-7285-293-9 (21+0)



Henryk Mruk (red.), Komunikowanie się w marketingu. , Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1523-1 (245+10)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)



John Kalench, MLM Marketing Wielopoziomowy. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2000, ISBN: 978-83-88607-02-8 (8+1)



Brian Tracy, Skuteczne metody sprzedaży. , Muza, Warszawa 2000, ISBN: 83-7200-602-4 (35+0)



David Mc Corman, Stanisław Trela (red.), Sztuka sprzedaży. Co? Gdzie? Jak? Kiedy? Z kim? Dlaczego? Za ile?, ASTRUM, Wrocław 1995, ISBN: 83-86385-31-6 (19+0)
 
: Następna >>