Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: polityka (0 - 20 z 67)




Władysław Jaworski, Zbigniew Krzyżkiewicz, Bohdan Kosiński, Banki. Rynek, operacje, polityka, Wydawnictwo Poltext, Warszawa 1997, ISBN: 83-85366-32-6 (63+0)

Gary Hamel, C.K. Prahalad, Corporate Imagination and Expeditionary Marketing. , , , ISBN: (4+0)



Alan Greenspan, Era zawirowań. , Muza, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7495-451-8 (83+0)



Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)



Jarosław Witkowski, Elżbieta Gołębska, Danuta Kempny, Eurologistyka w zarządzaniu międzynarodowym. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005, ISBN: 83-01-14531-5(01) (28+13)



Andrzej Szewc (red.), Informacja patentowa. (Skrypty UŚ, nr 316), Uniwersytet Śląski, Katowice 1983, ISBN: 0209-0473 (26+0)



Michael Armstrong, Jak być lepszym menedżerem. , Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1997, ISBN: 83-87286-05-2 (38+12)



Paul Gibbs, Jak robić interesy we Wspólnocie Europejskiej. , Nowe Wydawnictwo Polskie, Warszawa 1990, ISBN: 8385135316 (12+1)



Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Antony Jay, Machiavelli i zarządzanie. Autorytet i władza w przedsiębiorstwie, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-1028-0 (63+0)



Mirosława Pluta-Olearnik, Marketing usług bankowych. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1229-1 (100+8)



Jan Czekaj, Stanisław Owsiak (red.), Mechanizmy funkcjonowania strefy euro. Wybran problemy, Krakowska Szkoła Biznesu UEK, Kraków 2010, ISBN: 978-83-927903-2-7 (17+10)
 
: Następna >>