Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: obserwacja (0 - 20 z 51)




John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)

Alan Chalmers, Czym jest to, co zwiemy nauką?. , Wydawnictwo Siedmioróg, Wrocław 1993, ISBN: 83-85193-44-8 (17+0)



Russell Ackoff, Decyzje optymalne w badaniach stosowanych. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (44+0)



Jan Woleński, Epistemologia. Tom I. Zarys historyczny i problemy metateoretyczne, Wydawnictwo Aureus, Kraków 2000, ISBN: 83-87887-13-7 (7+0)



Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Wiesław Flakiewicz, Informacyjne systemy zarządzania. Podstawy budowy i funkcjonowania, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1990, ISBN: 83-208-0785-9 (3+0)



Witold Tomasz Bielecki, Informatyzacja zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2001, ISBN: 83-208-1303-4 (41+0)



Edward Kowalczyk, istocie informacji. , Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1981, ISBN: 83-206-0231-9 (12+0)



Ryszard Kłeczek, Marketing. Jak to się robi, Zakład Narodowy im. Ossolińskich, Wrocław 1992, ISBN: 83-04-03931-1 (45+0)



Ewa Frąckiewicz, Marketing internetowy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 83-01-14634-6 (41+23)



Richard Stone, Matematyka w naukach społecznych. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1970, ISBN: (6+0)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Stefan Nowak, Metodologia badań społecznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-01-14999-4 (21+0)



Adam Mytlewski, Monitoring Ekonomiczny przedsiębiorstw. , Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2007, ISBN: 978-83-7326-438-0 (103+13)
 
: Następna >>