Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: obserwacja (20 - 40 z 51)




Adam Mytlewski, Monitoring Ekonomiczny przedsiębiorstw. , Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, Gdańsk 2007, ISBN: 978-83-7326-438-0 (103+13)

Hans Selye, Od marzenia do odkrycia naukowego. , Państwowy Zakład Wydawnictw Lekarskich, Warszawa 1967, ISBN: (9+0)



Tadeusz Kotarbiński, Ontologia, teoria poznania i metodologia nauk. , Zakład Narodowy im. Ossolińskich Wydawnictwo Polskiej Akademii Nauk, Wrocław-Warszawa-Kraków 1993, ISBN: 83-04-03158-2 (7+0)



Marcus Buckingham, Po pierwsze: złam wszelkie zasady.. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej, MT Biznes, Warszawa 2001, ISBN: 83-88970-05-4 (65+0)



P.H. Sydenham, Jerzy Dudziewicz (red.), Podręcznik metrologii. Tok II. Podstawy praktyczne, Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa 1990, ISBN: 83-206-0681-0 (13+0)



Stanisław Stachak, Podstawy metodologii nauk ekonomicznych. , Książka i Wiedza, Warszawa 2006, ISBN: 83-05-13437-7 (35+0)



Monika Kostera, Postmodernizm w zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-10117-5 (49+7)



Ludwik Fleck, Powstanie i rozwój faktu naukowego. , Wydawnictwo Lubelskie, Lublin 1986, ISBN: 83-222-0432-9 (29+0)



Józef Pieter, Praca naukowa. , Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Katowicach, Katowice 1957, ISBN: (9+0)



Lech Szybiński, Projektowanie organizacji przedsiębiorstw. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1979, ISBN: (7+0)



Duane Schulz, Psychologia a wyzwania dzisieszej pracy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-13031-8 (98+0)



Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)
  
<< Poprzednia :: Następna >>