Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
  
<< Poprzednia :

Cytaty i parafrazy dla: psychologia (20 - 36 z 36)




Grażyna Bartkowiak, Psychologia w zarządzaniu. nowe spojrzenie, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2010, ISBN: 978-83-7417-455-8 (20+4)

Witold Kieżun, Marcin Jełowiecki, Zbigniew Leoński, Bronisław Ostapczuk, Teoria organizacji i kierownictwa. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1979, ISBN: 83-01-00606-4 (5+0)



Adam Noga, Teorie przedsiębiorstw. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1800-0 (6+0)



Jack Welch, Winning Odpowiedzi. , Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-60652-09-1 (29+0)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)



Andrzej Pomykalski, Zarządzanie innowacjami. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001, ISBN: 83-01-13480-1 (4+0)



Tadeusz Oleksyn, Zarządzanie kompetencjami teoria i praktyka. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006, ISBN: 83-7484-006-4 (95+5)



Tadeusz Teofil Kaczmarek, Zarządzanie ryzykiem. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-280-1 (8+0)



Tadeusz Wojciechowski, Zarzadzanie sprzedaża i zakupem materiałów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1227-5 (31+3)



Barbara Kożusznik, Marek Adamiec, Zarządzanie zasobami ludzkimi. Aktor - kreator - inspirator, Akade, Katowice 2000, ISBN: 83-7287-000-4 (49+17)



Bruce Gronbeck, Kathleen German, Douglas Ehninger, Alan Monroe, Zasady komunikacji werbalnej. , Zysk i S-ka, Poznań 2001, ISBN: 83-7298-537-5 (10+0)
  
<< Poprzednia :