Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: paradygmat (0 - 20 z 24)




Alan Chalmers, Czym jest to, co zwiemy nauką?. , Wydawnictwo Siedmioróg, Wrocław 1993, ISBN: 83-85193-44-8 (17+0)

Thomas Kuhn, Dwa bieguny. , Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1985, ISBN: 83-06-01097-3 (10+0)



Eulalia Skawińska, Katarzyna G. Sobiech-Grabka, Kataryna A. Nawrot, Makroekonomia. Teoretyczne i praktyczne aspekty gospodarki rynkowej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1899-4 (66+6)



Philip Rowland, Colin Armistead, Managing Business Processes.. BPR and Beyond, John Wiley & Sons, New York 1996, ISBN: 0-471-95490-X (7+0)



Magdalena Tabernacka, Negocjacje i mediacje w sferze publicznej. , Oficyna, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7601-978-9 (36+0)



Monika Kostera (red.), Nowe kierunki w zarządzaniu. , Wydawnictwa Akademicki i Profesjonalne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-60807-66-8 (130+4)



Monika Kostera, Postmodernizm w zarządzaniu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1996, ISBN: 83-208-10117-5 (49+7)



Ludwik Fleck, Powstanie i rozwój faktu naukowego. , Wydawnictwo Lubelskie, Lublin 1986, ISBN: 83-222-0432-9 (29+0)



Irena Hejduk (red.), Przedsiębiorstwo przyszłości. Fikcja i rzeczywistość, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, Warszawa 2004, ISBN: 83-86929-89-8 (41+0)



Philip Zimbardo, Floyd Ruch, Psychologia i życie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-04040-8 (26+0)



Thomas Kuhn, Struktury rewolucji naukowych. , Aletheia, Warszawa 2001, ISBN: 83-87045-75-6 (6+0)



Roman Niestrój (red.), Tożsamość i wizerunek marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1827-7 (90+2)
 
: Następna >>