Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: zadowolenie (0 - 8 z 8)




Richard Bandler, Alchemia manipulacji. , Helion, Gliwice 2006, ISBN: 83-7361-866-X (41+0)

Magdalena Kachniewska, ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym. , Oficyna Wydawnicza Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego, Warszawa 2004, ISBN: 83-88690-69-8 (39+0)



Philip Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo FELBERG SJA, Warszawa 1999, ISBN: 83-911465-3-7 (101+0)



Jens J. Dahlgaard, Podstawy zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2000, ISBN: 83-01-12983-2 (57+2)



Katarzyna Bilińska-Reformat (red.), Relacje podmiotów rynkowych w warunkach zmian. , Placet, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7488-144-9 (7+0)



Jeffrey Pfeffer, Robert Sutton, Wiedza a działanie. , Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002, ISBN: 83-88597-56-6 (12+0)



Bohdan Godziszewski, Mirosław Haffer, Marek Jacek Stankiewicz (red.), Wiedza jako czynnik międzynarodowej konkurencyjności w gospodarce. , TNOiK Dom Organizatora, Toruń 2005, ISBN: 83-7285-235-9 (15+0)