Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: socjologia (0 - 13 z 13)




John Lofland, David Snow, Leon Anderson, Lyn Lofland, Analiza układów społecznych. , Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7383-399-9 (25+0)

John Horgan, Koniec nauki. czyli o granicach wiedzy u schyłku ery naukowej, Prószyński i S-ka, Warszawa 1999, ISBN: 83-7180-713-9 (7+0)



Magda Witucka (red.), Mistrzowskie negocjacje. Jak nawiązać trwałe relacje z partnerami biznesowymi, Wydawnictwo Studio EMKA, Warszawa 2006, ISBN: 83-88931-88-1 (17+0)



Ludwig Bertalanffy, Ogólna teoria systemów. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1984, ISBN: 83-01-05716-5 (15+0)



Ludwik Fleck, Powstanie i rozwój faktu naukowego. , Wydawnictwo Lubelskie, Lublin 1986, ISBN: 83-222-0432-9 (29+0)



Ludwik Fleck, Psychosocjologia poznania naukowego. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2006, ISBN: 83-227-2500-0 (23+0)



Leszek Gilejko, Juliusz Gardawski, Jacenty Siewierski, Rafał Towalski, Socjologia gospodarki. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-670-7 (6+0)



Ewa Masłyk-Musiał, Społeczeństwo i organizacje.. Socjologia organizacji i zarządzania, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 1999, ISBN: (6+0)



Przemysław Kisiel, Społeczne aspekty badań marketingowych. Wybrane problemy. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 8372520356 (22+0)



Stanisław Gajewski, Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1997, ISBN: 8371710232 (61+0)