Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: walor (0 - 7 z 7)




Aleksander Panasiuk, Ekonomika Turystyki. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 8301147229 (124+0)

Stefania Jurek-Stępień (red.), Konkurencyjność, marketing, informacja. (Materiały i Prace Instytutu Funkcjonowania Gospodarki Narodowej, t. 83) , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2002, ISBN: 0239-9512 (36+0)



Marek Zboralski, Nazwy firm i produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1275-5 (72+2)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-14994-9 (225+0)