Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: QFD (0 - 20 z 28)




Andrzej Jazdon, Doskonalenie zarządzania jakością. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 2001, ISBN: 83-7291-032-4 (30+9)

Ryszard Borowiecki, Mirosław Kwieciński (red.), Informacja w zarządzaniu procesem zmian. , Zakamycze, Kraków 2003, ISBN: 83-7333-247-2 (51+2)



Jacek Łuczak, Metody i techniki zarządzania jakością : kompendium wiedzy. , Quality Progress, Poznań 2007, ISBN: 978-83-911169-1-3 (85+0)



Janusz Czekaj (red.), Metody organizacji i zarządzania. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007, ISBN: 978-83-7252-344-0 (30+12)



Jerzy Żuchowski, Narzędzia i metody doskonalenia jakości. , Politechnika Radomska, Radom 2004, ISBN: 83-7351-058-3 (6+8)



Jean Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1375-1 (87+0)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Jerzy Łańcucki, Podstawy Kompleksowego Zarządzania Jakością TQM. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2001, ISBN: 83-89224-35-6 (47+3)



Michał T. Wilczek, Podstawy zarządzania projektem inwestycyjnym. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice 2002, ISBN: 83-7246-055-8 (26+12)



Peter Pande, Robert Neuman, Roland Cavanagh, Six Sigma. Sposób poprawy wyników nie tylko dla firm takich jako GE czy Motorola, Liber, Warszawa 2003, ISBN: 83-88170-51-1 (28+0)



Maciej Urbaniak, Zarządzanie jakością. teoria i praktyka, Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-469-0 (51+0)



Magdalena Kachniewska, Zarządzanie jakością usług turystycznych. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-301-5 (21+0)



Romuald Zalewski, Zarządzanie jakością w produkcji żywności. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań 2004, ISBN: 83-89224-89-5 (36+15)
 
: Następna >>