Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: outsourcing (0 - 20 z 81)




Janusz Fudaliński, Analizy sektorowe w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. , Antykwa, Kraków 2002, ISBN: 83-87493-17-1 (29+0)

Błażej Lepczyński, Biznes i ryzyko na rynku consumer finance w Polsce. , CeDeWu, Warszawa 2006, ISBN: 9788360089200 (75+6)



Marta Nowak, Controlling działalności marketingowej. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-208-1680-8 (30+0)



Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)



Chris Anderson, Długi ogon. Ekonomia przyszłości - każdy konsument ma głos, Media Rodzina, Poznań 2008, ISBN: 9788372782724 (67+8)



Marcin Nowakowski (red.), Eurobiznes. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-7378-383-6 (53+0)



Janusz Zawiła-Niedźwiecki, Katarzyna Rostek, Artur Gąsiorkiewicz (red.), Informatyka gospodarcza 4. , Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-255-2164-6 (80+3)



Wiesław Kowalczewski, Joanicjusz Nazarko (red.), Instrumenty zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-7251-594-8 (22+8)



Maria Romanowska, Piotr Wachowiak (red.), Koncepcje i narzędzia zarządzania strategicznego. , Szkoła Głowna Handlowa, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-7378-237-2 (9+0)



Marek Ćwiklicki (red.), Konsulting. Uwarunkowania i perspektywy rozwoju w Polsce, Poligrafia, Kraków 2009, ISBN: 978-83-88659-89-8 (23+7)



Tadeusz Wojciechowski, Marketing na rynku środków produkcji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003, ISBN: 83-208-1456-1 (49+0)



Agnieszka Izabela Baruk, Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-630-8 (28+8)



Leszek F. Korzeniowski, Menedżment. Podstawy zarządzania, EAS, Kraków 2010, ISBN: 978-83-61645-44-3 (139+15)



Wiesław M. Grudziewski, Metody projektowania systemów zarządzania. , Difin, Warszawa 2004, ISBN: 83-7251-440-2 (39+3)
 
: Następna >>