Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: presti�� (0 - 3 z 3)




Thomas W. Mangione, Ankietowanie pocztowe w badaniach marketingowych i socjologicznych. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12850-X (11+4)

Jacek Stanisław Ławicki, Marketing sukcesu- partnering. , Difin, Warszawa 2005, ISBN: 83-7251-517-4 (47+0)



Marek Zboralski, Nazwy firm i produktów. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2000, ISBN: 83-208-1275-5 (72+2)