Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: przekaz (0 - 20 z 20)




Henryk Greniewski, Halina Walter (red.), Cybernetyka niematematyczna. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1969, ISBN: (37+0)

Stefan Forlicz, Informacja w biznesie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 9788320817645 (105+19)



Czesław Sikorski, Język konfliktu. Kultura komunikacji społecznej w organizacji, C.H. Beck, Warszawa 2005, ISBN: 83-7387-864-5 (46+11)



Zbigniew Nęcki, Komunikacja i negocjacje a współdziałanie interpersonalne. , Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2009, ISBN: 978-83-7611-421-7 (43+0)



Jim Blythe, Komunikacja marketingowa. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1409-X (61+17)



Zbigniew Nęcki, Jerzy Mikułowski-Pomorski, Komunikowanie skuteczne?. , Ośrodek Badań Prasoznawczych RSW "Prasa-Książka-Ruch", Kraków 1982, ISBN: (21+0)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Ewa Kosińska (red.), Marketing międzynarodowy Zarys problematyki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2008, ISBN: 978-83-208-1788-1 (200+61)



Krystyna Mazurek-Łopacińska, Orientacja na klienta w przedsiębiorstwie. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002, ISBN: 83-208-1362-X (33+0)



Lidia Zbiegień-Maciąg, Taktyki i techniki negocjacyjne. (Skrypty uczelniane AGH, nr 1380), Wydawnictwa AGH, Kraków 2009, ISBN: ISSN 0239-6114 (21+1)



Jerzy Mikułowski-Pomorski, Anna Karwińska, Maksymilian Pacholski, Typy działań socjotechnicznych a funkcjonowanie organizacji. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2002, ISBN: 83-7252-157-3 (29+15)



Bruno Martinet, Wywiad gospodarczy. Pozyskiwanie i ochrona informacji. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1174-0 (53+0)



Zbigniew Martyniak (red.), Zarządzanie informacją i komunikacją. Zagadnienia wybrane w świetle studiów i badań empirycznych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2000, ISBN: 83-7252-050-X (39+0)



Adam Stabryła, Zarządzanie projektami ekonomicznymi i organizacyjnymi. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006, ISBN: 978-83-01-14846-1 (127+0)