Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: m-marketing (0 - 9 z 9)




Jerzy Schroeder, Badania Marketingowe Rynków Zagranicznych. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 1997, ISBN: 83-87152-10-2 (103+0)

Piotr Majewski, Czas na e-biznes. , Helion, Gliwice 2007, ISBN: 978-83-246-0700-6 (48+0)



Stanisław Juszczyk, Komunikacja człowieka z mediami. , Wydawnictwo Naukowe Śląsk , Katowice-Warszawa 1998, ISBN: 83-7164-095-1 (15+0)



Tadeusz Grzeszczyk, Metody oceny projektów z dofinansowaniem Unii Europejskiej. , Placet, Warszawa 2006, ISBN: 83-7488-109-7 (14+6)



Jacek Kamiński, Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw.. , Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2006, ISBN: 978-83-7431-071-0 (17+3)



Zbigniew Martyniak, Prekursorzy nauki organizacji i zarządzania. , Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1989, ISBN: 83-208-0709-3 (38+5)



David Faulkner, Strategie konkurencji. , Gebethner & Ska, Warszawa 1996, ISBN: 83-85205-58-6 (21+0)