Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: Polityka jakości (0 - 12 z 12)




Krzysztof Opolski (red.), Doskonalenie jakości w bankach. , CeDeWu, Warszawa 2002, ISBN: 83-87885-28-2 (40+3)

Andrzej Jazdon, Doskonalenie zarządzania jakością. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 2001, ISBN: 83-7291-032-4 (30+9)



Jerzy Kowalczyk, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością. , CeDeWu, Warszawa 2005, ISBN: 83-87885-95-9 (9+2)



Dennis Lock, Podręcznik zarządzania jakością. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2002, ISBN: 83-01-13742-8 (364+0)



Adam Stabryła, Podstawy zarządzania firmą. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1995, ISBN: 83-01-11746-X (201+7)



Romuald Kolman, Poradnik o jakości dla praktyków. , Oficyna Wydawnicza Ośrodka Postępu Organizacyjnego Sp. z o. o., Bydgoszcz 1995, ISBN: 83-85731-92-X (80+1)



Krzysztof Opolski, Strategia jakości w nowoczesnym zarządzaniu bankiem. , Instytut Naukowo-Wydawniczy OLYMPUS CEiRB, Warszawa 1998, ISBN: 83-86069-91-0 (14+13)



Piotr Rogala, Systemy zarządzania jakością i środowiskiem. , Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Wrocław 2003, ISBN: 83-7011-679-5 (32+4)



Andrzej Iwasiewicz, Zarządzanie jakością. Podstawowe problemy i metody, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12957-3 (43+0)



Adam Hamrol, Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1998, ISBN: 83-01-14994-9 (225+0)



Jerzy Kowalczyk, Zarządzanie organizacją turystyczną. , CeDeWu, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7556-174-6 (17+5)