Cytaty i parafrazy dla: sukces rynkowy (0 - 2 z 2)
Żabiński L. (red.),
Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie,
Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002
- Znacznym źródłem sukcesu rynkowego mogą być właściwie pojmowane relacje z klientami. Kreowanie tych właściwych relacji może dostarczyć efektów wówczas, gdy stworzymy system zarządzania nimi, a zwłaszcza system pomiaru satysfakcji.
(Żabiński L. (red.) 2002, s. 24)
Kall J.,
Sojkin B. (red.),
Zarządzanie produktem - wyzwania przyszłości,
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2006
- Samo sformułowanie strategii, nawet doskonałej co do jakości, nie spowoduje automatycznie sukcesu rynkowego. Musi być ona konsekwentnie i skutecznie wdrażana. Tylko wtedy strategia będzie realnie kształtować bilans atutów i słabości, a w konsekwencji udział w rynku, marżę zysku, niezbędne reinwestycje i wartości przedsiębiorstwa.
(Kall J., Sojkin B. (red.) 2006, s. 40)