Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: marketing relacji (0 - 7 z 7)




Maria Sławińska (red.), Handel we współczesnej gospodarce. , Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań 2006, ISBN: 978-83-924038-0-7 (29+0)

Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Amrit Tiwana, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. e-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003, ISBN: 83-85428-83-6 (100+0)



Janina Stankiewicz (red.), Tendencje w zarządzaniu współczesnymi organizacjami. , Uniwesytet Zielonogórski, Zielona Góra 2008, ISBN: 978-83-7481-163-7 (10+0)



Roman Niestrój (red.), Tożsamość i wizerunek marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1827-7 (90+2)



Krzysztof Cybulski, Zarządzanie działem sprzedaży firmy. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004, ISBN: 83-01-14255-3 (50+0)