Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)

Cytaty i parafrazy dla: standaryzacja (0 - 18 z 18)




Adam Figiel, Etnocentryzm konsumencki. Produkty krajowe czy zagraniczne, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2004, ISBN: 83-208-1491-X (19+6)

Adam Stabryła (red.), Innowacyjność we współczesnych organizacjach. , Akademia Ekonomiczna w Krakowie, Kraków 2005, ISBN: 83-7252-267-7 (12+0)



Anna Murdoch, Kreatywność w reklamie. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003, ISBN: 83-01-13613-8 (28+0)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Marek Nahotko, Metadane - Sposób na uporządkowanie Internetu. , Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2004, ISBN: 83-233-1825-5 (46+7)



Colin F. Hales, Opakowanie jako instrument marketingu. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1999, ISBN: 83-208-1223-2 (58+0)



Małgorzata Bartosik-Purgat, Otoczenie kulturowe w biznesie międzynarodowym. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 83-208-1609-2 (57+0)



Jan Steczkowski, Reprezentacyjne badania jakości wyrobów. Kontrola odbiorcza, Platan, Kraków 1993, ISBN: 83-85222-34-0 (48+7)



Adam Nalepka, Struktura organizacyjna. , Antykwa, Kraków 2001, ISBN: 83-87493-61-9 (75+0)



Halina Czubasiewicz, Wiesław Golnau (red.), Sukces organizacji. Uwarunkowania wewnętrzne i zewnętrzne.. , Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, Sopot 2007, ISBN: ISSN 1732-1565 (8+0)



Stanisław Galata, Sztuka zarządzania organizacjami. , Difin, Warszawa 2006, ISBN: 83-7251-631-6 (18+3)



Ryszard Wójcicki, Wykłady z metodologii nauk. , Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa 1982, ISBN: 83-01-01991-3 (18+0)



Czesław Sikorski, Zachowania ludzi w organizacji. , Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1999, ISBN: 83-01-12915-8 (88+0)



Stanisław Kasiewicz, Zarządzanie Operacyjne w dobie globalizacji. , Difin, Warszawa 2002, ISBN: 83-7251-215-9 (62+0)



Agnieszka Bitkowska, Wojciech Żyłko (red.), Zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwie. , VIZJA PRESS&IT, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-61086-43-7 (31+6)



Jan M. Myszewski, Zarządzanie zmiennością. Systemowe spojrzenie na metody statystyczne w zarządzaniu jakością. , Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle "ORGMASZ", Warszawa 1998, ISBN: 83-86929-60-X (62+5)