Przeglądanie katalogu (kliknij)
Przeglądaj katalog alfabetyczny według autorów, tytułów lub słów kluczowych. Kliknij odpowiedni przycisk poniżej, a następnie wybierz pierwszą literę nazwiska, tytułu czy słowa kluczowego.
   
Wyszukiwarka pełnotekstowa (kliknij)
Wpisz słowa kluczowe oraz modyfikatory. W razie potrzeby, skorzystaj z instrukcji obsługi wyszukiwarki. Instrukcja wyszukiwarki (ukryj)
 
: Następna >>

Cytaty i parafrazy dla: lojalność (0 - 20 z 33)




Agata Stachowicz-Stanusch, CRM przewodnik dla wdrażających. , Placet, Warszawa 2007, ISBN: 978-83-7488-117-3 (79+0)

Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak, Czujesz, czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. , CeDeWu.pl, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-7556-347-4 (39+4)



Peter Cheverton, Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki. , Onepress, Gliwice 2002, ISBN: 83-236-0373-5 (53+3)



Elżbieta Skrzypek, Jakość i efektywność. , Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2000, ISBN: 83-227-1626-5 (60+0)



Izabela Grzanka, Kapitał społeczny w relacjach z klientami. , CeDeWu.pl, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-7556-121-0 (32+1)



Maciej Dębski, Kreowanie silnej marki. , Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009, ISBN: 978-83-208-1795-9 (50+0)



Frances Hesselbein, Lider przyszłości. Inspiracje, Business Press, Warszawa 1997, ISBN: 83-905106-9-3 (62+4)



Lechosław Garbarski (red.), Marketing. Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2011, ISBN: 978-83-208-1957-1 (170+0)



Leszek Żabiński (red.), Marketing : koncepcje, badania, zarządzanie. , Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice 2002, ISBN: 83-208-1418-9; 83-208-1419-7 (90+1)



Jacek Grzywacz, Marketing banku. , Difin, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-7641-234-4 (49+4)



Mariusz Trojanowski, Marketing bezpośredni. Koncepcja - zarządzanie - instrumenty, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2010, ISBN: 978-83-208-1821-5 (75+2)
 
: Następna >>